29 Ağustos 2014 Cuma

Memnun kaldığım cilt bakım ürünlerim

Merhaba, bu yazımda sizinle en çok sevdiğim cilt bakım ürünlerimi paylaşacağım. Sizinle dediğime bakmayın henüz hiç izleyicim yok :) kendi kendime yazar ve okur durumdayım. 
Neyse başlık biraz yanlış oldu sanırım. Çünkü paylaşacağım ürünler memnun kalmaktan da öte yıllardır kullandığım ürünler. 

Şimdi hepsini tek tek inceleyelim,



La Roche Posay Effaclar Gel



La Roche Posay'in yüz temizleme jelini yıllardır kullanıyorum. Yüzümü arındırırken kurutmuyor oluşu en çok sevdiğim özelliklerinden. Sabun, temizleme maddesi, alkol ve paraben içermiyor oluşu da beni benden alıyor. Hassas cilde sahip biri olarak şiddetle tavsiye ederim. Sabah akşam kullanmam gerekse de maalesef bazen üşeniyorum ve  kullanamıyorum :(

Ürünün kozmela.com ' da ki fiyatı 33.50 TL. 



EFFACLAR TONİK


Tonik olarak yine Effaclar kullanıyorum. Gözenek problemi yaşadığım için bu ürünü çok seviyorum. Düzenli kullandığımda gözeneklerimi sıkılaştırdı. Ben sabah akşam makyaj temizleme pamuğuna döküp cildime tampon yaparak uyguluyorum. 

 Ürünün dermobakim.com' da ki fiyatı 35.12 TL.



Sensodyne Iso Active Multi Action Jel Köpük Diş Macunu


Bu diş macunu şu zamana kadar kullandığım en iyi diş macunu. Yıllardır hiç vazgeçmeden kullanıyorum. Diğer diş macunları gibi ağız kuruluğu yapmıyor ve susatmıyor. Ağzı ferah tutuyor. Gerçekten de ağzınızın her yerine ulaşıyor. 

Ürünü marketlerde, gratis ve watsonslarda bulabilirsiniz. Ortalama fiyatı 15 TL. Diğer diş macunlarına göre fiyatı biraz fazla olmasına rağmen diğer diş macunlarından daha uzun süre kullanabiliyorsunuz. Jel oluşu kullanım süresini uzatıyor.



Bepanthol Vücut Kremi

Vücut nemlendiricisi olarak özellikle yaz aylarında en çok tercih ettiğim ürün Bepanthol. Diğer vücut nemlendiricileri gibi cildi yapış yapış yapmıyor oluşunu ve vücuda uyguladığımda verdiği serinlik hissini seviyorum. Bir çok vücut nemlendiricisi uygulama sonrası terleme yapıyor. Bepanthol'de böyle bir problem olmuyor. Üstelik uyguladıktan kısa bir süre sonra tenimi yumuşacık yapıyor. Bu ürünü şiddetle tavsiye ediyorum.

Ürünü eczanelerde, gratis ve watsonslarda bulabilirsiniz. Ortalama satış fiyatı 25 TL.



La Roche Posay Miseller Solüsyon

Termal su içeren bu solüsyonu yüz, göz ve dudak için kullanabilirsiniz. Cildinizi nazikçe temizler. Sabun, alkol, paraben içermez. Hassas ciltlere şiddetle tavsiye ederim. Yüzümü yıkamaya üşendiğim zamanlarda bu ürünü pamuk yardımıyla cildime uyguluyorum ve içim rahat bir şekilde uyuyabiliyorum.

400 ml ürünü aylarca kullanabiliyorsunuz.
Ürünün dermoarket.com' da ki fiyatı 41.52 TL.



BC Moisture Kick Nem Yükleme Spreyi


Eğer sizinde saçlarınız benim gibi nemsiz ve kuruysa bu spreyi şiddetle tavsiye ederim. Yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum ve inanılmaz memnunum. Üstelik çok güzel kokuyor. Saçlarımı açıyor ve kabarmasına engel oluyor. 

Ürünün misspera.com' da ki fiyatı 44 TL.


Benim memnun kaldığım ürünler bunlar. Eğer yeni ürün denemeleri yaparsam yine burada paylaşacağım. 

Okuduğunuz için teşekkürler, bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder