16 Temmuz 2014 Çarşamba

Dondurma gibi dondurma Bitez dondurma

Bodrum tatilimde Bitez'de kaldım. Ben bir yere seyahat edeceksem gitmeden önce internetten detaylı bir araştırma yaparım. Yorumlara bakarım. Gideceğim yer için önerileri araştırır okurum ve küçük küçük notlar alırım. Hatta gitmeden nereye gideceğimi planlar programlarım.

Bitez tatilim içinde aynı şeyi yaptım. Bitez'de neler yapılabilir hepsini araştırdım. Her yerde Bitez Dondurma yazıyordu. Yorumlara baktım olağanüstü yorumlar almıştı. Yorumları okudukça merakım iyice arttı.Tatilin ikinci günü Bitez Dondurma'ya gittik. O kadar çok çeşit dondurma vardı ki hangi birini seçeceğimizi şaşırdık. Bal badem,  çilek, kavun, çikolata, sade ve cevizi denedim. Ba-yıl-dım!! Harikaydı. Bal badem harikaydı. Kavunlunun yanında aç rakı iç. O kadar gerçekçi. Taptaze, kavun yemiş gibi hissettim. Çilekli için yorum yapmaya gerek yok. Zaten çilekler Datça'dan geliyormuş. En önemlisiyse dondurmalar tamamen organik. Taze meyvelerle yapılıyormuş.





Ertesi gün tekne turundan dönerken, tekrardan uğradık Bitez Dondurmaya. Bu sefer, tahin-susam, cappucino-bisküviyi denedim. Yine çok beğendim. Bir daha gidemedik Bitez Dondurma'ya :(

Benim favorilerim bal-badem, tahin-susam ve ceviz. Hepsi birbirinden güzel olsa da benim en çok sevdiklerim bu üç çeşit oldu.


Bitez Dondurma-Bitez Köy Meydanı


Yolunuz Bodrum'a düşerse Bitez Dondurma'yı deneyiniz. Ben Bitez'de deneme şansı buldum. Bodrum Marina taraflarında da gördüm. Bitez'e gidemezseniz,  Bodrum'da mutlaka denemelisiniz. Şiddetle tavsiye edilir :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder