12 Temmuz 2014 Cumartesi

Orak Adası Tekne Turu

Geçen hafta Bodrum'daydım. Gelir gelmez yaptıklarımı paylaşmam gerektiğini düşündüm. Bunların başında Orak Adası Tekne Turu var.

Bodrum'da genellikle iki adet tekne turu yapılır. Kara Ada ve Orak Adası turu. Kara Ada turunu daha önce yaptığımdan bu seferde Orak Adasına gideyim dedim. Ve şu zamana kadar gitmediğime pişman oldum. Orak Adası gidip görülesi ve yüzülesi güzellikte. Hatta şu zamana kadar gördüğüm en güzel deniz diyebilirim ki Palamutbükü 'nü, Kadırga Koyunu, Marmaris Akbük'ü  görmüş biri olarak bunu söylüyorum. Orak Adası en iyisiydi.



Orak Adası'nda 2 saat durduk. Denize doyamadım. Orak Adası'nda fotoğraf çekmekten şarjım bitti ve gittiğimiz diğer yerlerin fotoğraflarını çekemedim malesef.

Orak Adası




Orak Adası

Fotoğrafta da gördüğünüz gibi harika bir deniz. Mutlaka gidip görmelisiniz. 



Orak Adası

Bodrum'a uzak olmasından dolayı kalabalık değildi. 2 saat boyunca rahatça yüzebildik. 





Sonrasında Pabuç Burnu'na gittik. Yine turkuaz bir deniz. Pabuç Burnu'nda akıntı olduğu için su buz gibiydi. Zaten ben soğuk deniz severim. Girdiğinde serinleyeceksin, denize girdiğini hissedeceksin. 

Sonraki güzergahımızda Kızılburundu. Kızılburun yine turkuaz ve Pabuç'tan da soğuk bir deniz. 10 dakikaya yakın suda kaldım ve ellerime kramp girince, tekneye çıkmak zorunda kaldım.

Kızılburun' dan sonra Tavşan Burnuna geçtik ve tavşan burnu da yine çok güzeldi. Hatta burda kumsala yüzdük. Suyun ısısı da gayet güzeldi. 



Eğer sizde Bodrum' a giderseniz mutlaka tekne turu yapın ve Orak Adası'na gidin. Şiddetle tavsiye edilir :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder